Cursuri pentru starea de bine a angajatilor – employer branding, loializare, implicare

„Cum imi mentin auto-motivarea, entuziasmul si eficienta de la 20 de ani, care mi-au adus realizari profesionale remarcabile?”, ma intreb in fiecare zi. Dumneavoastra cum o faceti pentru dvs., pentru echipele pe care le aveti in grija?

Un posibil raspuns vine de la povestea angajatei unei corporatii si buna prietena: „Compania ne-a platit un curs altfel, despre noi, despre starea noastra de bine. Nu mi-a venit sa cred, dupa 10 de ani de lucru in aceasta companie unde am auzit numai despre targeturi si standarde, in sfarsit, se intampla ceva pentru mine. A fost cea mai frumoasa experienta din ultima vreme, a avut un impact important asupra mea”. Ne stim de ceva vreme, nu am mai vazut-o de mult atat de entuziasmata. Simt in vocea ei, dupa ani de zile, drag fata de compania unde lucreaza. Cat de entuziasmati sunt angajatii din compania dvs.?

Dincolo de a fi angajati, suntem, in fiecare moment, oameni. Cu griji, probleme, preocupari legate de educatia copilului, echilibrarea rolurilor, a emotiilor, a energiei, sanatate etc. Am facut performanta in Romania, lansand sau dezvoltand proiecte media inovatoare, numarul 1 in segmentul lor, recrutand, instruind si formand echipe extraordinare, fara sa particip la vreun training de specialitate. Aveam ceea ce se numeste stare interioara de bine si auto-motivare. Cu timpul, acestea se dilueaza, sunt tot mai greu de mentinut daca nu sunt antrenate, hranite. Sunt cea mai valoroasa resursa pe care o are un om, un angajat, pentru a fi in starea lui maxima de eficienta si pentru a fi un ambasador adevarat al brandului angajatorului sau.

Din nevoia mea persoanala, care este una universala, din experienta mea de 20 de ani in presa de business si de lifestyle, din tendintele internationale in ceea ce priveste strategiile de resurse umane, de trei ani de zile creez si dezvolt cursuri care sa hraneasca aceste resurse. Manageri de resurse umane cu viziune au raspuns deja acestei nevoi care striga in echipele lor si  pe care ei au ales sa o vada, sa o recunoasa si sa ia masuri. Este simplu – degeaba merg la un team building daca sunt stresat, daca nu stiu sa imi reglez pozitionarea in cadrul echipei, daca nu mi se ofera un cadru in care sa am sansa unei evolutii interioare, singura care poate determina o imbunatatire pe termen lung a valorii pe o aduc la locul de munca.

Cateva statistici vor sustine cu ajutorul cifrelor cele de mai sus:

* 60% din companiile aflate in topul Fortune 500 ofera programe de parenting (sursa Workforce.com);
* Fiecare dolar investit intr-un program de sustinere a angajatilor in viata lor de familie are un ROI de 8,70 dolari, datorita productivitatii crescute la birou si a timpului scazut petrecut in afara biroului, in timpul orelor de program, arata cel mai amplu studiu care si-a propus sa masoare acest lucru, efectuat in anul 2014 in Canada (sursa Yahoo Finance);
* Studii din SUA arata un ROI de 3:1 dupa primul an de la implementarea unui astfel de program si 4:1 ulterior;
* Un studiu Chevron arata o crestere de 50% a performantei angajatilor dupa ce au fost inclusi intr-un astfel de program de sustinere personala;
* Angajatii care au un indicator scazut al satisfactiei in viata, o metrica adoptata la nivel international de departamentele de HR, stau acasa in medie cu 1.25 mai multe zile pe luna (studiu Gallup). Aceasta inseamna o scadere a productivitatii cu 15 zile pe an;
* Reducerea turnoverului de personal – un studiu al Institutului National de Sanatate Mentala din SUA arata ca 66% dintre cazurile de demisie sunt generate mai degraba de probleme personale decat profesionale;
* Angajatii fericiti sunt, in medie, cu 31% mai productivi, fac vanzari cu 37% mai mult iar creativitatea lor este de 3 ori mai mare.
* Persoanele care au o stare de bine se adapteaza mai bine schimbarilor organizatiei;
* Un studiu al Journal of the American Medical Association a calculat ca angajatii deprimati ii costa pe angajatori anual 44 miliarde de dolari: 19% din cauza absenteismului crescut si 81% din cauza „prezenteismului”  – angajati care vin la serviciu insa ofera numai o mica parte din potentialul lor maxim;
* Conform studiilor, cea mai des intalnita cauza a absenteismului este legata de problemele de familie.

In cele de mai jos puteti vedea lista principalelor cursuri oferite de Buticul meu de Inspiratie, cateva ganduri primite de la participantii la aceste cursuri, precum si o oferta, la inceput de an – un curs de branding personal oferit gratuit contractelor pe durata de un an.

cursuri.2016.bun 1Un 2016 bogat in tot ce va doriti!

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *